lördag 19 mars 2011

Bildregn

Här kommer ett bildregn på allt vi har gjort det senaste här hemma.
Lite nytt i vardagsrum och i lekrummet.



Ett par PS Vågö har hittat hem :-) En svart och två vita som ska få bo på altanen i sommar (om snön försvinner någon gång och håller sej borta!).




En krok från Maze har kommit upp jämt databordet, med min supergoa fotvärmare i <3


Skalat av en lampa... såå snygg <3 ser dock ut som att den hänger snett. Det gör den inte..det var nog bara en dålig fotograf ;-)


Barnens lekrum är målat. Det var en lila tapet här inne innan, som var kvar sen vi köpt huset.
Har målat med skoltavelfärg ovanför "spisen", där står den dagliga menyn ;-)



Satte upp en vajer att hänga barnens teckningar i.. en extra färgklick i rummet :-)

Leksak/bokhyllan

Lekköket igen



En vattenkanna från koziol, väldigt populär! Nu dör inte blommorna för att dom är vattnade för lite längre, nu dränks dom istället!



Här på pallarna står barnen och tittar ut på fåglar.



Smink/omklädningshörna, här klär prinsessorna ut sej till prinsessor.



Ekorrekrokarna som jag vann i en bloggtävling får vara smyckeshållare



Den här vackra blomman gjorde min man till mej medan jag var nere och vek tvätt, vad är bättre än en pappersblomma? Den håller ju för alltid <3

Ikväll ska jag och barnen på inflyttningsmiddag hos lillasyster och mysa för fullt.
Trevlig helg på er!

5 kommentarer:

  1. vilken grym ide me tecknings vajern och vilket fint hem ni har!!

    SvaraRadera
  2. Härligt!!! Va kul gumman att jag kunde smitta av mig i den oranga färgskalan ;)
    Har du fått dina krokar nu?? Jag har brytit avtalet med barnlycka efter allt strul med dem.. Fasiken av sur jag blev när dem inte skickade sakerna i tid.. kram

    SvaraRadera
  3. Men det blev ju superfint med vajern! så rolig ide, den ska jag spara! Tack för att du kommenterade hos mig nu ska jag kolla runt lite hos dig!

    SvaraRadera