tisdag 1 februari 2011

28 år!

Idag blir jag hela 28 år!
Vet inte vart tiden tagit vägen.. Men jag har lyckats gifta mej med en underbar man och fått två små underbara flickor. Jag är så nöjd med detta och älskar mitt liv! Ändå känns det jobbigt att bli äldre ;-)
Antar att min 30 års kris kommer snart ;-)

Idag struntade jag i tårta, jag bakade en Banoffee Pie istället. Tog ingen bild på det eftersom den försvann snabbare än den blev till ;-) Men jag googlade och hittade en annan bild som liknar den jag gjorde.



Bild: http://www.recipedose.com/


Börjar bli såå sugen på att fixa till husvagnen nu. Nytt tyg till dynorna är köpta, färg, dekorplast mm ska inhandlas.. Nu vill jag ha VÅR så jag kan sätta igång!:-)

Nu blir det mys i soffan med mannen min resten av kvällen!

Kram Madeleine

1 kommentar:

  1. Åh så gott det såg ut!

    Vad trist att den inte var så bra, funderar på att köpa hem och testa på mig till en början...

    SvaraRadera